Her kan du downloade diverse relevante dokumenter

Forældrefuldmagt

For at unge under 18 år kan få lov til at omgås våben og skyde i Skytteforening Sydvest, skal forældre/værge udfylde en forældrefuldmagt.

Ved at trykke på linket herunder får du blanketten, som du skal skrive ud, udfylde og aflevere til vagthavende eller kassereren i Skytteforeningen.

Forældrefuldmagt

SKV6 ansøgningsblanket

For at være medlem af en skytteforening skal du have en såkaldt vandelsgodkendelse. Hos os hedder sådan en SKV6.

SKV6 ansøgningsblanketten finder du ved at trykke på linket her:

SKV6 ansøgningsblanket

GDPR samtykkeerklæring

GDPR beskriver, hvilke personlige oplysninger om vores medlemmer, som Skytteforening Sydvest arkiverer i vores elektroniske medlemskartotek.

Det er nødvendigt at du giver dit samtykke til at vi har registreret disse oplysninger om dig.

GDPR samtykkeerklæringen er en pdf fil, som du skal skrive ud, udfylde og underskrive og aflevere til vagthavende eller kassereren i Skytteforeningen.

Samtykkeerklæringen downloader du her:

GDPR Samtykkeerklæríng

Hvis du vil vide mere om GDPR og samtykkeerklæringen er her et link til GDPRs  hjemmeside: Databeskyttelsesforordningen